Mot nya äventyr!

20 oktober, 2010

Nu är det dags för Modexportens blogg att sikta mot nya mål! Du som hittat hit via Habit.se kommer istället att nå bloggen via https://modexporten.wordpress.com och även min nya sida  modexporten.se länkar hit.

Bloggen kommer att finnas kvar, främst som ett arkiv men kanske att det blir ett och annat nytt inlägg (så stanna gärna kvar som prenumerant då uppdateringarna blir mer sporadiska). Istället kör jag nyhetssidan ”modexporten – svenskt mode i världen” där svenska modeföretag intervjuas om sina utlandssatsningar –  jag hoppas att du hänger med dit!

Jag vill så klart ge Katarina & Pernilla på Habit.se ett stort tack som gav mig chansen att blogga via Er hemsida. Mycket tack vare Er har jag kommit i kontakt med många nyfikna läsare inom branschen och det har varit en spännande resa.

På återseende!

//Åsa

 

Kommentarer inaktiverade.

